Wyszukaj:
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Szczecinku Sp. z o.o.
Strona główna
Najnowsze artykuły
Mapa biuletynu
  Informacje ogólne
•  Dane podstawowe
•  Osoby
  PKS Szczecinek
•  Forma prawna Spółki
•  Kapitał zakładowy i udziały w Spółce
•  Organy Spółki
•  Przyjmowanie skarg i wniosków
•  Przedmiot działalności Spółki
•  Przetargi
•  Ogłoszenia
•  Oferty pracy
Pomoc
Statystyki


261002
od 26 sierpnia 2010
PKS Szczecinek » Przetargi » Rozstrzygnięte » Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych: oleju napędowego (ON) i benzyny bezołowiowej (Pb – 95) dla PKS w Szczecinku s obrazek Wersja do druku

Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych: oleju napędowego (ON) i benzyny bezołowiowej (Pb – 95) dla PKS w Szczecinku spółki z o.o. w Szczecinku

Zamawiający:
"Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Szczecinku" spółka z o.o. w Szczecinku

Tytuł przetargu:
Przetarg nieograniczony na dostawę paliw płynnych: oleju napędowego (ON) i benzyny bezołowiowej (Pb – 95) dla PKS w Szczecinku spółki z o.o. w Szczecinku

CPV:
09134100-8 Olej napędowy (ON) 09132100-4 Benzyna bezołowiowa (Pb-95)

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony powyżej 211.000 euro

Warunki:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiadanie koncesji na obrót paliwami ciekłymi oraz prowadzenie zarejestrowanej działalności gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia oraz na przewidywany termin wykonania zamówienia;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej - posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1.000.000 złotych, oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.
Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki oraz że Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiadanie koncesji na obrót paliwami ciekłymi oraz prowadzenie zarejestrowanej działalności gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia oraz na przewidywany termin wykonania zamówienia;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej - posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1.000.000 złotych, oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.
Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki oraz że Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.


Termin realizacji:
1. Zamówienie publiczne będzie realizowane sukcesywnie w okresie od dnia 15 października 2011r. do dnia 31 grudnia 2011r.

Osoba odpowiedzialna:
Willi Ebert

Miejsce składania ofert:
w siedzibie Zamawiającego: Szczecinek 78-400 przy ulicy Klasztornej 8 w Sekretariacie

Oferty można składać do:
2011-09-29 godz: 10:00

Otwarcie ofert:
2011-09-30 godz: 12:00

Miejsce otwarcia ofert:
w siedzibie Zamawiającego jak wyżej, Gabinet Prezesa Zarządu dnia 30 września 2011r.

Kryteria wyboru:
1. Kryterium oceny ofert: cena, znaczenie 100 %.
2. Sposób oceny ofert:
1) oferty będą oceniane z zastosowaniem matematycznych obliczeń;
2) każda oferta zostanie poddana indywidualnemu obliczeniu punktowemu wg wzoru:

cena zamówienia netto oferty z najniższą ceną / cena zamówienia netto oferty badanej
x 100 pkt.

3) Podczas oceny ofert maksymalna ilość punktów tj. 100 pkt. otrzyma oferta z najniższą ceną;
4) pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniejsza ilość punktów.
3. Oferta, która otrzyma największą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą i wybrana przez Zamawiającego.
4. Obliczenia będą dokonywane do dwóch miejsc po przecinku.
5. W przypadku, gdy zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych zgodnie z art. 91 ust. 5 i 6 Prawo zamówień publicznych
6. Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.
7. Cena ofertowa powinna być wyrażona w PLN niezależnie od wchodzących w jej skład elementów i powinna być skalkulowana w ten sposób, aby obejmowała wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym cenę, podatek VAT, koszt rozładunku.
8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na arkusz kalkulacyjny podał ceny poszczególnych paliw zgodnie ze schematem umieszczonym w tabelach, natomiast na formularzu ofertowym należy podać wartość zamówienia ogółem (w rozbiciu na wartość netto, podatek VAT i wartość brutto). Wartość brutto całego zamówienia brana będzie pod uwagę przy ocenie i porównaniu ofert.
9. Cena jednostkowa za litr oleju napędowego i benzyny bezołowiowej powinna zostać ustalona poprzez odniesienie się do ceny hurtowej PKN ORLEN publikowanej na stronie internetowej www.orlen.pl według danych na dzień ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dacie ogłoszenia o przetargu, na stronie internetowej nie będzie publikowana cena hurtowa określonego paliwa, należy przyjąć cenę hurtową tego paliwa publikowaną na stronie internetowej w pierwszym dni po dacie ogłoszenia o przetargu. Cena jednostkowa za litr paliwa powinna zostać podana (w razie konieczności zaokrąglona) do dwóch miejsc po przecinku.
10. Wykonawca określi cenę realizacji zamówienia poprzez podanie na formularzu ofertowym ceny netto, podatku VAT i ceny brutto.
11. W arkuszu kalkulacyjnym Wykonawca określi wielkość upustu jako wartość procentową obowiązującą w niezmiennej wysokości przez okres umowy.
12. Opust wyrażony lub przeliczony na wartość procentową będzie obowiązywać dla wszystkich paliw będących przedmiotem zamówienia.


Wadium:
Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wa

Uwagi:
1. Ofertę należy umieścić w zaklejonym, nieprzezroczystym opakowaniu (np. koperta) zaadresowanym i opisanym:

"PKS w Szczecinku" spółka z o.o. w Szczecinku
ul. Klasztorna 8
78-400 Szczecinek

oraz napisem z prawym dolnym rogu koperty:

"Oferta na dostawę paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla PKS w Szczecinku spółki z o.o. w Szczecinku"

UWAGA: Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych w niniejszym punkcie.
2. Sposób przygotowania oferty.
Oferta powinny zostać sporządzona na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ i powinna być zgodna z arkuszem kalkulacyjnym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ,
Do oferty Wykonawcy załączą wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale niniejszej SIWZ "Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy"
3. Podpisy.
Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez:
1) osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty zgodnie z danymi ujawnionymi w KRS - rejestrze przedsiębiorców albo w ewidencji działalności gospodarczej;
2) osobę/osoby posiadające Pełnomocnictwo.
Podpis należy złożyć w sposób umożliwiający identyfikację osoby składającej go, tzn. czytelny podpis zawierający imię i nazwisko lub opatrzony pieczęcią imienną.
4. Pełnomocnictwo:
1) w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca Pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres upełnomocnienia;
2) w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa - musi ono być potwierdzone "ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM" przez notariusza.
5. Forma dokumentów i oświadczeń.
1) Dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty zostaną przedstawione w formie:
a) oryginałów (oświadczenia dotyczące art. 22 ust. 1 i 24 ustawy, oferta),
b) oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem (pozostałe dokumenty);
2) dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone oznaczeniem "ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM" i podpisane przez osobę/osoby uprawnione, (podpis umożliwiający identyfikację osoby składającej go, tzn. czytelny podpis lub opatrzony pieczęcią imienną), na każdej zapisanej stronie;
3) w przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski podpisane przez Wykonawcę.
6. Tajemnica przedsiębiorstwa:
1) jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503, z późn. zm.), muszą być oznaczone klauzulą NIE UDOSTĘPNIAĆ - TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA i umieszczone na końcu oferty (ostatnie strony w ofercie lub osobno). W innym przypadku wszystkie informacje zawarte w ofercie będą uważane za ogólnie dostępne i mogą być udostępnione pozostałym Wykonawcom razem z protokołem postępowania;
2) zastrzeżenie informacji, danych, dokumentów lub oświadczeń nie stanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji spowoduje ich odtajnienie.
7. Informacje pozostałe:
1) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;
2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każde z zadań, przygotowaną według wymagań określonych w niniejszej SIWZ;
3) Oferta musi być sporządzona:
a) w języku polskim,
b) w formie pisemnej,
c) czytelnie.
8. Zaleca się, aby:
1) ewentualne poprawki i skreślenia lub zmiany w tekście oferty (i w załącznikach do oferty) były parafowane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub posiadającą Pełnomocnictwo;
2) każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była parafowana i ponumerowana kolejnymi numerami,
3) kartki oferty były spięte (z zastrzeżeniem, że część stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa może stanowić odrębną część oferty), oferta została opracowana na formularzu ofertowym lub wg jego wzoru załączonego do specyfikacji - niezastosowanie wzoru podanego przez Zamawiającego nie spowoduje odrzucenia oferty, pod warunkiem, że Wykonawca zawrze w swojej ofercie wszystkie dane wymagane przez Zamawiającego i zapisane we wzorze formularza.
9. Zmiana / wycofanie oferty:
1) zgodnie z art. 84 ustawy, Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę;
2) o wprowadzeniu zmian lub zamiarze wycofania oferty należy pisemnie powiadomić Zamawiającego, przed upływem terminu do składania ofert;
3) pismo należy złożyć w kopercie oznaczając odpowiednio "ZMIANA OFERTY"/"WYCOFANIE OFERTY NA UDZIELENIE KREDYTU";
4) do pisma o wycofaniu oferty musi być załączony dokument, z którego wynika prawo osoby podpisującej informację do reprezentowania Wykonawcy.
10. Zwrot oferty bez otwierania.
Ofertę złożoną po terminie składania ofert Zamawiający zwróci bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania.


Firmy uczestniczące

Załączone dokumenty
  Przetarg na tankowanie - ogłoszenie o przetargu (134.6kB) obrazek pobierz obrazek pokaż
  Przetarg na zakup paliw - uchwała zarządu (137.4kB) obrazek pobierz obrazek pokaż
  Przetarg na zakup paliw - SIWZ (230.9kB) obrazek pobierz obrazek pokaż
  Przetarg na zakup paliw - SIWZ - załącznik nr 1 (122.9kB) obrazek pobierz obrazek pokaż
  Przetarg na zakup paliw - SIWZ - załącznik nr 2 (121.6kB) obrazek pobierz obrazek pokaż
  Przetarg na zakup paliw - SIWZ - załącznik nr 3 (128kB) obrazek pobierz obrazek pokaż
  Przetarg na zakup paliw - SIWZ - załącznik nr 4 (264.8kB) obrazek pobierz obrazek pokaż
  Przetarg na zakup paliw - SIWZ - załącznik nr 5 (169.9kB) obrazek pobierz obrazek pokaż

Informację wytworzył: Willi Ebert, Data wytworzenia: 2011-09-21 19:47:33, Wprowadził do systemu: Bartłomiej Kaczmarek, Data wprowadzenia: 2011-09-21 19:47:45, Zatwierdził do publikacji: Bartłomiej Kaczmarek, Data publikacji 2011-09-21 20:04:33, Ostatnia zmiana: 2011-09-21 20:04:42, Historia zmian, Ilość wyświetleń: 1264